Το Glam4u υπήρξε πρωτοστάτης της εποχής του στο χώρο των καλλυντικών. Η μεγάλη ποικιλία σε επώνυμα καλλυντικά, το έμπειρο προσωπικό με γνώσεις, αγάπη και σεβασμό στις ανάγκες του πελάτη, οι συμμετοχές στα μεγαλύτερα events της περιοχής και η αγάπη του κόσμου, εδραίωσαν την επιχείρηση στην αγορά και δημιούργησαν το όραμα της επέκτασής της με το άνοιγμα ενός καταστήματος μεγαλύτερων τετραγωνικών που στόχο θα είχε τη φιλοξενία περισσότερων εταιρειών για τη σωστή και άνετη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Είναι πάντα δύσκολο να κάνεις το καλό καλύτερο. Η πάροδος της ζωής του Magento έκανε επιτακτική την αναβάθμιση σε νέα πλατφόρμα.
Το Glam4U πάντα με γνώμονα την ταχύτερη και σωστότερη εξυπηρέτηση του πελάτη ήθελε να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία του. Επιπλέον η εμπειρία από την λειτουργία έδωσε νέες προδιαγραφές σε ευαίσθητα σημεία που κάνουν τη διαφορά.
Το έργο ξεκίνησε με ένα πλήρες redesign. Αρχικά υπήρξαν μεταβολές στο header υιοθετώντας το mobile menu και στην έκδοση Desktop. Αυτό έδωσε περισσότερο χώρο για την εξελιγμένη αναζήτηση καθώς και διαχωρισμό των κατηγοριών από τα πολυάριθμα brands.
Επιπλέον δόθηκαν νέες λειτουργίες στους επισκέπτες με χρήση machine learning καθώς και δυνατότητες επιλογής δώρου και προσφορών.
Όπως και σε κάθε υλοποίηση έτσι και εδώ το checkout, κλέβει την παράσταση. Στην προκειμένη περίπτωση όμως προστέθηκαν δυνατότητες επιλογής περιτυλίγματος δώρου με δυνατότητες χρέωσης από το κατάστημα. Επιπλέον μια εφαρμογή custom blacklist απαγορεύει την αντικαταβολή στους πελάτες που έχουν αρνηθεί την παραλαβή της παραγγελίας τους στο παρελθόν.
Το μυστικό της επιτυχίας του Glam4U κρύβεται στο custom σύστημα διαχείρισης των παραγγελιών. Το σύστημα αυτό συγκεντρώνει όλο τα βήματα της εκτέλεσης σε ένα περιβάλλον. Με αυτό τον τρόπο έχει ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας καθώς επίσης έχουν αυτοματοποιηθεί όλες οι ενημερώσεις των πελατών είτε πρόκειται για email είτε για SMS.
Μια συχνή πρακτική των εταιριών στο χώρο των καλλυντικών είναι η προσφορά δώρων με τις αγορές. Το keyvos προσέφερε την δυνατότητα αυτοματοποίησης της διαδικασίας έτσι ώστε ο πελάτης να γνωρίζει από πρίν τα οφέλη του αλλά και να τηρούνται ζητήματα όπως τα αποθέματα των δώρων.
Συμπληρώστε τη φόρμα, απαντάμε άμεσα!